I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1. Služba KeyHub.cz umožňuje nakupovat prémiové služby na různých českých, slovenských a zahraničních službách.
2. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují právní vztahy mezi společností eDisk s.r.o., IČO: 27735125, se sídlem Kopečná 248/31, Staré Brno, 602 00 Brno, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 55435 (dále jen „Provozovatel“) a třetími osobami týkající se prodeje prémiových služeb, jak jsou definovány níže, prostřednictvím Webového portálu, jak je definován níže.
3. Zákazník prohlašuje, že se před zakoupením Prémiových služeb seznámil s obsahem Podmínek a že s nimi souhlasí a bez výhrad tyto přijímá.
II. VYMEZENÍ POJMŮ
Pro účely těchto Podmínek mají pojmy užívané s velkým počátečním písmenem následující význam:
1. Prémiové služby - služby umožňující zprostředkování nákupu prémiových služeb na různých českých, slovenských a zahraničních službách a jejich následní užívání dle stanovených pravidel. Nákup těchto Prémiových služeb je možný časovým modelem (na vybrané časové období) nebo kreditním modelem (nákup počtu kreditů na užívání Prémiových služeb). Provozovatel není přímým provozovatelem předmětných webových stránek a souvisejících služeb a je pouze distributorem dalších provozovatelů poskytujích tyto vybrané služby. Zákazník bere na vědomí, že nákup Prémioných služeb se může řídit podmínkami jiných prvozovatelů a ti odpovídají za svůj produkt v souladu se svými obchodními podmínkami, které jsou uvedeny na webových stránkách jiných prvozovatelů.
2. Podnikatel - ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Za Podnikatele se, za podmínek stanovených zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „občanský zákoník“), považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele. Pro účely těchto Podmínek se Podnikatelem rozumí ten, kdo jedná v souladu s předchozí větou v rámci své podnikatelské činnosti.
3. Spotřebitel - člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání zakoupí Prémiové služby či jinak jedná s Provozovatelem.
4. Jiný provozovatel - člověk či právnická osoba odlišná od Provozovatele poskytujúcí konkrétní obsah Prémiových služeb, případně právnická osoba, která je řádným držitelem licence konkrétní Prémiové služby udělené příslušným úřadem členského státu EU.
5. Webový portál - Internetové stránky Provozovatele na adrese www.keyhub.cz, sloužící k poskytování informací o Prémiových službách a k jejich nákupu.
6. Zákazník - Spotřebitel či Podnikatel, který má zájem o zakoupení Prémiových služeb prostřednictvím Webového portálu. Webový portál smí užívat pouze Zákazníci, kterým je nejméně 13 let. Provozovatel je podle svého uvážení oprávněn zavést na nákup Prémiových služeb či jiné užívání Webového portálu také další věková omezení.
III. OBJEDNÁVKA PRÉMIOVÝCH SLUŽEB A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
1. Nabídka Prémiových služeb a ceny uvedené na Webovém portálu, jakož i informace ústní, telefonické či informace získané prostřednictvím reklamních letáků, tisku, elektronické pošty, internetu, vztahující se k cenám Prémiových služeb, mají pouze indikativní charakter a tyto informace nejsou považovány za návrh na uzavření smlouvy.
2. Provozovatel nikterak neodpovídá za pravost a platnost Prémiových služeb zakoupených mimo Webový portál.
3. Provozovatel nezaručuje okamžitou dostupnost celé nabídky Prémiových služeb. Informace o aktuální dostupnosti Prémiových služeb jsou uvedeny na Webovém portálu.
4. Prémiové služby jsou určeny k uplatnění pouze na území České republiky a/nebo Slovenské republiky a Provozovatel v žádném případě nezaručuje jejich funkčnost mimo toto území. Území je jednoznačně definováno na Webovém portále jako součást nabídky Prémiových služeb, pokud je takové omezení Jiným provozovatelem nastaveno. Nefunkčnost Prémiových služeb mimo území definovaného regionu není důvodem k reklamaci Prémiových služeb.
5. Jednotlivé Prémiové služby jsou uplatněny a současně v plné výši spotřebovány uplynutím (i) období, na které byli na Webovém portálu zakoupeny, nebo (ii) vyčerpáním počtu kreditu, ktrý byl za účeloem využívání Premiových služeb zakoupen na Webovém portálu.
6. Proces uzavírání kupní smlouvy o koupi a prodeji Prémiové služby mezi Provozovatelem a Zákazníkem se skládá z následujících fází:
a) Zákazník si na Webovém portálu vybere Prémiovú službu, o její koupi má zájem. Výběr Prémiové služby potvrdí kliknutím na odkaz „Koupit premium“;
b) Kliknutím na odkaz označený jako „Koupit premium“ se Zákazníkovi zobrazí platení informace, jejíž součástí jsou i tyto obchodní podmínky, s nimiž je Zákazník povinen se seznámit. V případě, že Zákazník souhlasí se všemi údaji s koupí Prémiových služeb a se zněním těchto Podmínek, objednávku akceptuje realzací postupu dle platebních informací. Objednávka je pro Zákazníka závazná okamžikem zaplacení ceny za Prémiové služby;
c) Kupní smlouva je uzavřena, pokud Provozovatel po obdržení platby Zákazníka tuto objednávku Zákazníkovi potvrdí prostřednictvím potvrzujícího e-mailu. Samotná nečinnost Provozovatele neznamená akceptaci objednávky. Kupní smlouva je uzavřena závazným potvrzením objednávky ze strany Provozovatele.
7. Kupní cenu za Prémiové služby lze uhradit některým z níže uvedených způsobů, přičemž Provozovatel nenese odpovědnost a následky za užití zvolené transakce, jakož ani za jejich možné zneužití. Provozovatel dále nenese odpovědnost a neručí za rychlost provedení transakce v případě vybrané platební metody a za případné technické komplikace vzniklé na straně poskytovatelů příslušných platebních služeb (např. odstávka systému). Provozovatel se zavazuje vyvinout maximální úsilí k tomu, aby Zákazníky bezodkladně informoval o nefunkčních platebních metodách, pokud jsou mu takové informace známy. Provozovatel může v případě jednotlivých druhů Prémiových služeb umožnit úhradu Kupní ceny pouze některým z uvedených způsobů:
a) běžným bankovním převodem na účet Provozovatele, a to dle pokynů, které budou Zákazníkovi spřístupneny po výberu konkrétní Prémiové služby a zobrazeny na Webovém portále. Při zadávání platebního příkazu je Zákazník povinen vyplnit všechny Informace k platbě zobrazené na Webovém portále a do zprávy pro příjmce uvést text „tvuj@email.cz - premium“. V případě chybného uvedení či chybějící informace pro příjemce je Provozovatel oprávněn objednávku zrušit či postupovat v souladu s čl. VI těchto Podmínek;
b) rychlým bankovním převodem na účet Provozovatele, a to dle pokynů, které budou Zákazníkovi zaslány prostřednictvím e-mailu a/anebo zobrazeny na Webovém portále;
c) platební kartou prostřednictvím online platební brány;
d) prostřednictvím mobilního telefonu či zaslání SMS z mobilního telefonu Zákazníka, přičemž kupní cena Prémiových služeb bude odečtena z kreditu Zákazníka nebo bude účtována na faktuře od mobilního operátora Zákazníka. Platbu nelze uskutečnit prostřednictvím bonusového kreditu mobilního operátora. Mobilní platba může být zpoplatněna; o výši případného poplatku bude Zákazník informován před uskutečněním platby.
8. Kupní cena Prémiové služby musí být připsána na účet Provozovatele v plné výši. V případě, že bude kupní cena uhrazena pouze částečně, objednávka bude taktéž zrušena.
9. Provozovatel je oprávněn dle vlastního uvážení požádat Zákazníka o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
10. V případě zrušení objednávky či odstoupení od kupní smlouvy ze strany Provozovatele z jakéhokoli důvodu odešle Provozovatel případnou platbu zpět Zákazníkovi. Tím nejsou dotčena oprávnění Provozovatele dle čl. VI těchto Podmínek.
11. Realizací platby za Prémiové služby v plné výši Zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito Podmínkami a že s nimi souhlasí. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění veškerých povinných údajů předepsaných informacemi k platbě.
12. Kupní cena Prémiových služeb je konečná včetně DPH a zahrnuje veškeré případné související poplatky, kromě případných bankovních poplatků nebo jiných poplatků souvisejících se způsobem platby zvoleným Zákazníkem.
IV. DODÁNÍ PRÉMIOVÝCH SLUŽEB
1. Místem elektronického dodání je e-mailová adresa Zákazníka, na kterou bude ze strany Provozovatele zaslaná informace, že jeho účet pro vybrané Prémiové služby bude aktivován (k zaslání dojde až po připsání platby za Prémiové služby na účet Provozovatele), taktéž bude zalásna informace o dobití v prípade Prémiové služby kreditního modelu. Provozovatel splní svou povinnost dodat Prémiové služby Zákazníkovi v okamžiku odeslání těchto informací na e-mailovou adresu Zákazníka.
2. Zákazník tímto v souladu s ustanovením § 1837 písm. l) občanského zákoníku výslovně žádá o dodání Prémiových služeb s digitálním obsahem v co nejkratším termínu a výslovně souhlasí s tím, že Prémiové služby mají být dodány i před uplynutím zákonné lhůty pro odstoupení od smlouvy. Zákazník bere na vědomí, že v tomto případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.
3. Dodaný Prémiové služby je Zákazník povinen převzít, nestanoví-li tyto Podmínky jinak.
4. Provozovatel je povinen dodat objednané Prémiové služby řádně a bez vad. Prémiové služby se považují za dodaný doručením e-mailovou adresu Zákazníka, kde dojde k aktivaci jeho účtu za účelem využívaní Prémiových služeb.
5. Nebezpečí škody na Prémiových službách přechází na Zákazníka v okamžiku jejich obdržení postupem uvedeným výše. Po tomto okamžiku Provozovatel žádným způsobem neodpovídá za případné poškození, zničení, ztrátu nebo odcizení Prémiové služby a Zákazník v takovém případě nemá nárok na nové (náhradní) Prémiové služby či jakoukoli náhradu. Zákazník je povinen svoje Prémiové služby chránit před zneužitím třetí osobou.
6. Vlastnické právo k Prémiovým službám přechází z Provozovatele, resp. Jiného provozovatele na Zákazníka v okamžiku doručením mailové informace Zákazníkovi dle bodu 1. Výše či úplným zaplacením kupní ceny Prémiových služeb, a to okamžikem té události, která nastane později.
V. VZÁJEMNÁ PRÁVA A POVINNOSTI
1. Provozovatel se zavazuje bez zbytečného odkladu po akceptaci objednávky Prémiových služeb a úhradě kupní ceny zaslat informace, že jeho účet pro vybrané Prémiové služby bude aktivován v souladu s jeho objednávkou. Tím není dotčeno právo Provozovatele pozdržet odeslání tohoto e-mailu Zákazníkovi v souladu s čl. 6 těchto Podmínek.
2. Provozovatel je oprávněn dle vlastního uvážení a bez uvedení důvodu odmítnout objednávku Zákazníka, a to zejména, nikoli však výlučně, v případě, že Zákazník opakovaně řádně neplní své závazky vyplývající z těchto Podmínek.
3. Provozovatel není majitelem ani provozovatelem Prémiových služeb. Předmětné Prémiové služby jsou provozovány třetími osobami, které odpovídají za jejich funkčnost, obsah a kvalitu. Provozovatel odpovídá pouze za platnost přístupu k Prémiovým službám dodaného Zákazníkovi, v žádném případě však nenese odpovědnost za případnou nemožnost jejich užívání z důvodu na straně Jiného provozovatele, tj. zejména, nikoli však výlučně, z důvodu technické poruchy, nefunkčnosti, bezpečnostních opatření atd. Stejně tak Provozovatel neodpovídá za případnou nemožnost užívání Prémiových služeb z důvodu na straně Zákazníka, tj. například z důvodu jeho nedostatečného hardwarového či softwarového vybavení, ztráty přístupových údajů nebo jejich zneužití třetí osobou.
4. Pro vyloučení pochybností Provozovatel konstatuje a upozorňuje, že žádným způsobem neodpovídá za funkčnost, obsah či kvalitu Prémiových služeb ani za žádnou škodu či jakoukoli jinou újmu, která Zákazníkovi či třetím osobám vznikla při užívání Prémiových služeb. Veškeré případné nároky musí Zákazník uplatnit přímo u příslušného Jiného provozovatele.
5. V případě, že v důsledku zavinění Provozovatele dojde ke vzniku újmy na straně Zákazníka, který je Podnikatelem, odpovídá Provozovatel za způsobenou újmu maximálně do výše zůstatku hodnoty zaplacených Prémiových služeb či zůstatku kreditu Zákazníka (v prípade Prémiové služby kreditního modelu).
6. Provozovatel neodpovídá za případné neplnění nebo prodlení s plněním jeho povinností, je‑li toto neplnění nebo prodlení způsobeno vyšší mocí. Vyšší moc označuje každou událost mimo praktický vliv Provozovatele, kterou vzhledem k jejímu charakteru nebylo možné předvídat nebo které nebylo možné předejít, i kdyby ji bylo možné předvídat, a to zejména, nikoli však výlučně, stávku, výluku nebo jiný pracovněprávní spor (do něhož jsou zapojeni vlastní zaměstnanci nebo zaměstnanci třetí strany), závadu na zdrojích energie nebo přenosové síti, mimořádnou událost, válku, terorismus, povstání, výbuch, požár, záplavu nebo podobnou přírodní pohromu, jakož i důsledek jakýchkoli jiných příčin, na které nemá Provozovatel vliv. Takové okolnosti nebudou připsány k tíži Provozovatele ani tehdy, kdy už se v prodlení nachází. Tyto okolnosti jsou důvodem k odkladu plnění smluvních povinností na straně Provozovatele po dobu a v rozsahu účinnosti těchto okolností. Totéž platí, i když uvedené okolnosti nastaly u dodavatelů Provozovatele nebo jejich subdodavatelů.
7. Zákazník je zejména povinen zaplatit řádně a včas kupní cenu a objednané Prémiové služby převzít.
8. Zákazník je dále povinen uvést správné, úplné a pravdivé údaje o své osobě a dodací adrese, na kterou mají být Prémiové služby dodány, pokud jsou takovéto údaje vyžadovány.
9. Zákazník v plném rozsahu odpovídá za případné neoprávněné užití dodaných Prémiových služeb a za jakoukoli škodu tím způsobenou. V případě ztráty, odcizení nebo jiného zneužití Prémiových služeb je Zákazník povinen sdělit tuto skutečnost neprodleně Provozovateli.
10. Provozovatel je oprávněn postoupit případnou pohledávku za Zákazníkem vzniklou z prodeje Prémiových služeb na třetí osobu, která je následně oprávněna svým jménem a na svůj účet úhradu této pohledávky vymáhat.
VI. ZVLÁŠTNÍ OPRÁVNĚNÍ PROVOZOVATELE
1. Provozovatel je oprávněn zcela nebo částečně odmítnout objednávku Zákazníka v případě, kdy existuje důvodné podezření, že jejím prostřednictvím může docházet k páchání trestné činnosti nebo k legalizaci výnosů trestné činnosti. Provozovatel je dále oprávněn zcela nebo částečně odmítnout objednávku Zákazníka v případě, že:
a) má důvodné podezření, že předmětná objednávka není v souladu s právními předpisy; a/nebo
b) má důvodné podezření, že předmětná objednávka nebyla provedena se souhlasem majitele bankovního účtu, kreditní karty či mobilního telefonu, který byl pro danou objednávku použit nebo byl majitel platebního prostředku jakýmkoliv způsobem uveden v omyl.
2. Pokud byla kupní cena Prémiových služeb uhrazena prostřednictvím bankovního převodu a pokud nedojde k identifikaci Zákazníka či k prošetření podezření z podezřelé transakce do třiceti (30) dnů ode dne zaslání výzvy Provozovatele k identifikaci Zákazníka, vyplatí Provozovatel peněžní prostředky na bankovní účet, ze kterého byla částka Provozovateli zaslána.
3. V případě, že Zákazník odmítne identifikaci dle tohoto čl. VI Podmínek, vyhrazuje si Provozovatel právo tohoto Zákazníka zablokovat a odmítnout veškeré jeho případné budoucí objednávky.
VI. REKLAMACE
1. Veškeré reklamace se řídí výhradně těmito Podmínkami, a to zejména tímto článkem. Uhrazená kupní cena Prémiových služeb je nevratná, pokud není v těchto Podmínkách uvedeno jinak.
2. Předmětem reklamace mohou být pouze Prémiové služby zakoupené prostřednictvím Webového portálu. Osobou oprávněnou uplatnit reklamaci je výhradně Zákazník, který Prémiové služby na Webovém portálu zakoupil.
3. Reklamace Prémiových služeb:
a) Zákazník je povinen neprodleně dodání Prémiových služeb zkontrolovat jejich správnost a úplnost.
b) Zákazník je povinen uplatnit reklamaci týkající se vadného obsahu Prémiových služeb u Provozovatele nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne obdržení e-mailové informace, že jeho účet pro vybrané Prémiové služby bude aktivován, a to prostřednictvím e-mailu. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
c) Oznámení o reklamaci musí obsahovat důvod reklamace číslo účtu, ze kterého byla zaplacena kupní cena, jméno, e-mailovou adresu a telefonní číslo Zákazníka. Bez těchto údajů není Provozovatel schopen identifikovat předmětnou objednávku a posoudit oprávněnost reklamace. Provozovatel není odpovědný za případná prodlení vzniklá v souvislosti s nedostatky reklamace.
d) Veškeré reklamace včetně odstranění případných vad budou vyřízeny bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Provozovatel se Zákazníkem nedohodne na delší lhůtě. Pokud je v rámci reklamačního řízení ohledně určité vady rozhodnuto, že reklamace je neoprávněná, je Provozovatel oprávněn z tohoto důvodu odmítnout převzít tytéž Prémiové služby k nové reklamaci.
4. Nebezpečí škody na Prémiových službách přechází na Zákazníka v okamžiku obdržení e-mailové informace, že jeho účet pro vybrané Prémiové služby bude aktivován. Po tomto okamžiku Provozovatel žádným způsobem neodpovídá za případné poškození, zničení, ztrátu nebo odcizení Prémiových služeb a Zákazník v takovém případě nemá nárok na nový (náhradní) Prémiové služby či jakoukoli náhradu.
5. Provozovatel zajišťuje pouze prodej a distribuci Prémiových služeb. Za funkčnost, obsah či kvalitu kontrétních Prémiových služeb, odpovídá výhradně Jiný provozovatel příslušné Prémiové služby případně jiná třetí osoba.
VII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
1. Provozovatel a Zákazník jsou oprávněni odstoupit od kupní smlouvy v případech stanovených zákonem nebo těmito Podmínkami.
2. Provozovatel je dále oprávněn odstoupit od smlouvy v případě prodlení Zákazníka s úhradou celé výše kupní ceny Prémiových služeb.
3. Není-li v těchto Podmínkách stanoveno jinak, pokud Provozovatel nebo Zákazník odstoupí od kupní smlouvy, má Zákazník nárok na vrácení kupní ceny, pokud již byla uhrazena, po započtení případných pohledávek Provozovatele. Provozovatel vrátí Zákazníkovi zaplacenou kupní cenu bankovním převodem na účet Zákazníka nejpozději do třiceti (30) kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy. Provozovatel je oprávněn vrátit peněžní prostředky Zákazníkovi jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím Zákazník souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
4. Okamžikem odstoupení od kupní smlouvy ze strany Provozovatele bude prístup Zákazníka k Prémiovým službám zablokován.
5. Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu a bez jakékoli sankce před úhradou kupní ceny za Prémiové služby a před jejich dodáním ze strany Provozovatele. V případě, že již byla kupní cena Prémiových služeb uhrazena, nemá Zákazník, s ohledem na čl. IV bod 2. těchto Podmínek právo na odstoupení od smlouvy, a to v souladu s ustanovením § 1837 písm. l) občanského zákoníku.
VIII. UŽÍVÁNÍ WEBOVÉHO PORTÁLU
1. Provozovatel má právo změnit svůj Webový portál, jeho technické řešení a/nebo uživatelské rozhraní. Provozovatel má dále právo omezit nebo přerušit funkčnost Webového portálu či přístup k němu na dobu nezbytně nutnou z důvodu jeho údržby, opravy či z jakéhokoli jiného důvodu.
2. Zákazník je povinen dodržovat při užívání Webového portálu právní řád České republiky a odpovídá za jakoukoli škodu, která v důsledku užívání Webového portálu vznikne Provozovateli či třetím osobám z důvodů na straně Zákazníka.
3. V případě, že Zákazník jakkoli poruší tyto Podmínky a/nebo platné právní předpisy má Provozovatel právo zrušit uživatelský účet Zákazníka, a to i bez předchozího oznámení.
IX. PODMÍNKY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ
1. Výběrem Prémiové služby potvrzením, čili kliknutím na odkaz „Koupit premium“, Zákazník potvrzuje Zákazník, že je srozuměn s podmínkami ochrany osobních údajů ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „GDPR”), že vyjadřuje svůj souhlas s jejich zněním, a že je v celém rozsahu akceptuje.
2. Provozovatel je správcem osobních údajů Zákazníka ve smyslu čl. 4, bod 7) GDPR. Osobní údaje Provozovatel zpracovává v souladu s právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
3. Při objednávce Prémiových služeb jsou vyžadovány údaje, které jsou osobními údaji ve smyslu ustanovení čl. 4, bod 1) GDPR. Získané údaje (e-mailová adresa) jsou nutné pro úspěšnou koupi Prémiových služeb a pro další využití Prémiových služeb Zákazníkem. Při určitých způsobech platby za Prémiové služby zpracovává Provozovatel i číslo bankovního účtu Zákazníka nebo jeho adresu. Účelem zpracování osobních údajů je vyřízení objednávky Prémiových služeb pro Zákazníka a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Provozovatelem a Zákazníkem. Účelem zpracování osobních údajů je dále zasílání obchodních sdělení a činění dalších aktivit přímého marketingu.
4. Během využívání služeb Zákazníkem je dále Provozovatelem zpracováván i síťový identifikátor (IP adresa přístupu Zákazníka) jako osobní údaj Zákazníka. Účelem zpracování tohoto osobního údaje je zajištění kvality služeb (např. přihlášení ke službám) a dále bezpečnostní opatření proti zneužití přístupu Zákazníka.
5. Provozovatel uchovává i další technické informace týkající se koupi a využití Prémiových služeb jednotlivými Zákazníky, které nejsou definovány přímo jako osobní údaj ve smyslu GDPR. Jedná se o záznamy přístupů Zákazníka (IP adresa, časy přístupu) k Prémiovým službám, případná historie stahování u vybraných Prémiových služeb (IP adresa, uživatelské jméno, stahovaný soubor), historie plateb za Prémiové služby, informace případných o smazaných souborech Zákazníka (včetně IP adresy uploadu) u vybraných Prémiových služeb.
6. Zákonným důvodem pro zpracování osobních údajů je plnění smlouvy dle čl. 6, odst. 1, písm. b) GDPR, plnění právní povinnosti správce dle čl. 6, odst. 1, písm. c) GDPR a oprávněný zájem Provozovatele dle čl. 6, odst. 1, písm. f) GDPR. Oprávněným zájmem Provozovatele je zpracování osobních údajů pro účely přímého marketingu.
7. Provozovatel ukládá osobní údaje Zákazníka po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Provozovatelem a Zákazníkem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (nejdéle po dobu 10 let od ukončení smluvního vztahu z důvodů evidence daňových dokladů Provozovatelem). Po jejím uplynutí budou údaje vymazány. Technické informace jsou Provozovatelem mazány po uplynutí přiměřené doby, která vyplývá z technologických standardů služeb Provozovatele a požadavků dalších právních předpisů, nejpozději však do 1 roku od jejich pořízení.
8. Zákaznák má právo požadovat od Provozovatele přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR, opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR. Zákazník má právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 odst. 1, písm. a), a c) až f) GDPR. Dále má Zákazník právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
9. Zákazník má právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domnívá, že bylo porušeno jeho právo na ochranu osobních údajů.
10. Zákazník nemá povinnost osobní údaje poskytnout. Poskytnutí osobních údajů je však nutným požadavkem pro uzavření a realizaci smluvního vztahu a bez poskytnutí osobních údajů není možné smluvní vztah uzavřít či jej ze strany Provozovatele naplňovat.
11. Ze strany Provozovatele nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu č. 22 GDPR.
X. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. V případě, že z těchto Podmínek, kupní smlouvy či popřípadě z platných právních předpisů, vyplývá povinnost či potřeba jedné smluvní strany oznámit nebo sdělit určitou skutečnost druhé smluvní straně, pak je toto oznámení či sdělení možné provést též e-mailem, který nemusí být podepsána zaručeným elektronickým podpisem nebo elektronickou známkou. Takové oznámení nebo sdělení se považuje za doručené v okamžiku, kdy dojde do sféry adresáta a adresát má objektivně možnost se s oznámením nebo sdělením seznámit.
2. Současně s uzavřením kupní smlouvy Zákazník vyslovuje souhlas se zpracováním osobních údajů ze strany Provozovatele.
3. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé Zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy, zejména, nikoli však výlučně, náklady na internetové připojení si Zákazník hradí sám.
4. Ustanovení občanského zákoníku týkající se ochrany spotřebitele a zákona č.634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, se nevztahují na Zákazníky, kteří využívají služeb Provozovatele jako Podnikatelé. Uvede-li Zákazník v objednávce své identifikační číslo, má se za to, že jedná v rámci své podnikatelské činnosti a bere na vědomí, že se na jeho objednávku neaplikují ustanovení občanského zákoníku o ochraně spotřebitele.
5. Případné spory mezi Zákazníky, kteří jsou Spotřebiteli, a Provozovatelem lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě může Zákazník kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce. Více informací o mimosoudním řešení sporu naleznete na https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Před kontaktováním České obchodní inspekce za účelem mimosoudního řešení sporů doporučujeme Zákazníkům nejprve kontaktovat Provozovatele na e-mailové adrese info@keyhub.cz za účelem smírného řešení sporu. V případě, že spor nebude vyřešen smírně či mimosoudní cestou, bude předložen k rozhodnutí příslušnému soudu České republiky.
6. Smluvní vztahy vyplývající z těchto Podmínek se řídí právním řádem České republiky, zejména pak občanským zákoníkem.
7. Provozovatel si vyhrazuje právo tyto Podmínky kdykoli jednostranně změnit či aktualizovat s tím, že aktuální znění Podmínek Provozovatel bez zbytečného odkladu uveřejní na Webovém portálu. V případě jakýchkoli změn Webového portálu Provozovatel nenese odpovědnost za případnou újmu, která Zákazníkovi vznikne v důsledku toho, že se Zákazník neseznámil se změnami proto, že Webový portál pravidelně nevyužívá.
8. V případě, že by se některé ustanovení těchto Podmínek z jakýchkoli důvodů ukázalo jako neplatné nebo neúčinné, nezpůsobuje tato skutečnost neplatnost nebo neúčinnost ostatních částí těchto Podmínek.
9. Zákazníci mohou Provozovatele kontaktovat na prostřednictvím následujících kontaktních údajů: eDisk s.r.o., IČO: 27735125, se sídlem Kopečná 248/31, Staré Brno, 602 00 Brno nebo nebo kontaktního formuláře: https://www.keyhub.cz/kontakt.php.
10. Tyto Podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 31.07.2023.